Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

“Дошкільне виховання” № 10, 2020
Педагогіка партнерства

Як зробити дитячий садок комфортним освітнім простором і для дітей, і для їхніх батьків, і для педагогів? Як перетворити його на таке місце, де панують довіра й відкритість, свобода самовираження і повага до інших? Шлях до цього — педагогіка партнерства.

З журналу “Дошкільне виховання” № 10 ви дізнаєтеся:

  • як знайти спільну мову з батьками вихованців та налагодити партнерську взаємодію з ними;
  • чому важливо спілкуватися з дітьми на рівних і як це робити;
  • як об’єднати родини і влаштувати незабутній туристичний похід за межі закладу;
  • як учити дошкільнят працювати в команді.

Також у номері:

  • нова постанова Головного державного санітарного лікаря щодо протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти;
  • ECERS-3 — міжнародна методика дослідження якості освітнього процесу в ЗДО;
  • матеріали до 150-річчя Марії Монтессорі;
  • сценарій новорічного свята.

Жовтневий випуск “Палітри педагога” (№ 10, 2020), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі Готуємося до зимових свят. Вас неодмінно зацікавлять:

  • поради щодо організації та проведення зимових свят у дитсадку;
  • авторські ігри — рухливі, музичні, пізнавальні;
  • потішні казочки та вірші сучасних українських письменників і письменниць;
  • сценарії заходів до новорічно-різдвяного циклу свят;
  • нові зимові пісні.

Зміст номера:

  • Іван Бех
    ПЕДАГОГІЧНО-СІМЕЙНА СПІЛЬНОТА: партнерство заради дитини
    Педагогічна просвіта батьків. Форми взаємодії дошкільного закладу із сім’єю. Програми виховання батьків: американський досвід
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн

“Джміль” 2018, № 3. “Ігри у колі рідних та друзів”: добірка захопливих ігор, які припадуть до душі всім членам родини

  • Ірина Литвиненко
    Дитина і педагог — партнери
    Роль відносин із педагогом у розвитку дитини. Суб’єкт-об’єктна і суб’єкт-суб’єктна моделі взаємодії. Визначальні ознаки партнерських відносин
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Ольга Косенчук, Ірина Новик
    Досліджуємо якість освітнього процесу
    Що таке ECERS-3? Особливості та переваги методики. Основні характеристики шкал оцінювання
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Офіційний відділ
    • Протиепідемічні заходи у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)
      Затверджено постановою Головного державного санітарного лікаря України № 55 від 22.09.2020
      Повний текст публікації Читати онлайн
  • Катерина Крутій
    ПЕДАГОГІКА МАРІЇ МОНТЕССОРІ: руйнуємо міфи
    Чому Монтессорі-педагогіка популярна у світі й мало вивчена в нашій країні? У чому особливість і універсальність цієї педагогічної системи? Як у ній поєднуються свобода, дисципліна і вільний розвиток дитини?
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Робота з батьками
  • Ідеї для проведення занять

“Джміль” 2020, № 9. “Із лоточка для яєць — мишки й півник-співунець. Актори для будь-якої вистави з  упаковки від яєць: вибираємо сюжет, фантазуємо, створюємо персонажів і запрошуємо друзів на прем’єру

“Палітра педагога”, 2020, № 7-8. “Сперечались овочі…”. Інтегроване заняття для дітей старшої групи. Закріплюємо знання дітей про овочеві культури різними засобами: облаштовуємо овочеву виставку в груповій кімнаті, обговорюємо картину М. Вейстлінга “Завершення збирання врожаю” та вірш В. Паронової “Сперечались овочі”

“Палітра педагога”, 2018, № 5. “Музичне свято як проєкт”. Продуктивні ідеї та поради для підготовки музичного свята: вибір теми; написання сценарію; добір музичного матеріалу; створення костюмів; організація прикрашання зали; роль сюрпризних моментів; вибір ведучих + КАРТКА АНАЛІЗУ МУЗИЧНОГО ЗАНЯТТЯ

А також:

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Жовтневий випуск журналу “Джміль” (№ 10, 2020) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми з теми “День захисника України”. Подаємо короткий огляд його публікацій.

Освітня подорож “Відважні захисники”

  • Віртуальна подорож у минуле “А ворогам зась!”. Запропонуйте дітям уявити себе в картині. Де вони хотіли би побувати? Ставте вихованцям запитання про козаків, даючи їм можливість продемонструвати свої знання або висловити здогади.
  • Психологічна гімнастика “Захисти себе і друга”. Обговоріть із вихованцями проблемні ситуації, подані в журналі, та інші, із життя групи. Вчіть малят давати відсіч кривдникам і бути впевненими у собі.
  • Образотворча діяльність “Чарівне дерево (колективна робота за картиною В. Ковальчук). Поговоріть з дітьми про те, чому важливо захищати свою мову. Разом відшукайте на дереві відомі їм літери. Запропонуйте намалювати спільне диво-дерево. Нехай діти обирають букви, з яких починаються їхні імена.

Освітня ситуація “Про себе дбай і друзям помагай!”

  • Дидактична гра “Небезпечні речі”. Ознайомте дітей із правилами поводження з небезпечними речовинами. Скориставшись наліпками, розберіться, які засоби можуть нашкодити людині та як із ними правильно поводитися.
  • Пізнавальна хвилинка “Історія захисних масок”. Розкажіть своїм вихованцям історію виникнення захисних масок. З’ясуйте, як правильно носити маску.

Козацька розвага “Ми — діти козацького роду”

  • Пізнавальна хвилинка “14 жовтня”. Пригадайте з дітьми, які свята українці відзначають 14 жовтня. Розпитайте, які з них святкують у родинах малят і кого вони хотіли би привітати.
  • Театралізована діяльність “День захисника України
  • Читання вірша Н. Тріщ “Захисник

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email: