Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Школа шляхетності

Скромність чи нахабство?

Запрошуємо вас до Школи шляхетності. Чого в ній можна навчитися? Найважливішого — як бути справжньою людиною!

Кому дістався перстень?

Жили собі на світі дві сестрички. Одну звали Добринкою, бо була вона доброю, лагідною та скромною. А другу прозивали Хитринкою — за хитрість і нахабство.

Якось зимової пори подалися дівчатка до лісу по хмиз. Довго вони блукали між ялинами та соснами в пошуках сухих гілочок, аж раптом натрапили на галявинку, де відпочивала на пеньку старенька бабуся.

— Добрий день! — привіталися сестрички.

— Здоровенькі були! — відповіла бабця. — Бачу, на ваших плечах чималі в’язки. Тепер не мерзнутимете холодними вечорами.

— Це я показала Добринці місце, де цілі купи гілля. Вона без мене стільки не назбирала б! — гордовито промовила Хитринка.

А далі бабуся розповіла дівчинкам про чарівний перстень… Кортить дізнатися, що саме? Тоді ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” і дочитайте оповідку до кінця. А ще на вас чекає завдання Джмелика, яке допоможе більше дізнатися про себе.

  • Як гадаєте, на яку із сестричок ви більш схожі?
  • А на яку хотіли б бути схожими? Чому?
  • Придумайте цікаві імена, які “говорили” би про певні риси характеру їх власників.

Відкрити для себе ще один із секретів добрих стосунків з іншими людьми ви можете, прочитавши публікацію “Відчуй серцем, або Як зрозуміти без слів” (“Джміль”, 2016, № 1). У ній зібрано оповідки та запитання для бесід, які допомагають навчитися розуміти і поважати почуття інших людей.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація допомагає порушити, зокрема на виховних годинах, важливі етичні питання: які риси характеру корисні в житті кожної людини? Що краще — скромність чи нахабство?

Матеріал допоможе розпочати виховну бесіду, показати дітям їхні вчинки ніби збоку, обговорити їх, не називаючи імен.









<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2021)