Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Оркестровий клас

І співаємо, і граємо

Сьогодні в Оркестровому класі робитимемо музичні інструменти власноруч. Звісно, виготовляти скрипку чи фортепіано ми не візьмемося, а от незвичні барабани чи маракаси — завиграшки!

Майструємо шумовий оркестр!

Роззирніться навколо — майже все, що нас оточує, можна перетворити на музичні інструменти.

Постукайте дерев'яною ложкою по столу — хіба ж не схоже на звучання барабана? А тепер виделкою по металевій поверхні — неначе металофон, еге ж?

Ударну установку можна зробити з каструль, алюмінієвих мисок чи пластикових тазиків. Замість паличок згодяться дерев'яні ложки. Доберіть посудини різних розмірів, щоб вони видавали різні звуки.

Але ж в оркестрі задіяні різні групи музичних інструментів! Щоб зібрати оркестр повністю, ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” — і мерщій на майстер-клас Нотки. Вона розповість, як виготовити маракаси, дудочки та свистунці, а потім проведе першу репетицію оркестру — допоможе створити ритмічний акомпанемент до пісні "Дружнє коло".

Завантажте музику:

Дружнє коло (сл. М. Шутя, муз. Я. Кравчук)

  • Поміркуйте, чому оркестр іноді називають командою виконавців.
  • Які риси характеру мають обов'язково бути притаманні оркестрантам?
  • Яка роль диригента в оркестрі? Чи може оркестр грати без диригента? Чому?

А тепер станьте краплинками-танцівницями і затанцюйте під “Музику водограю” ("Джміль", 2020, № 11): слухайте голоси води, акомпануйте її музиці, рухайтеся як краплинки.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація допоможе вам разом із вихованцями створити музичні інструменти власноруч. Діти залюбки гратимуть на нетрадиційних музичних інструментах.

Музикуючи, малята вчаться відчувати та відтворювати ритм і темп музики, а також легко запам’ятовують тексти пісень.

Матеріал може стати основою для проведення занять зі слухання музики, уроків інтегрованого курсу “Мистецтво”, української мови та читання, курсу “Я досліджую світ”.









<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2021)