Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Джмеликова колекція

Сіднейський оперний театр

Мандруємо світом у пошуках архітектурних перлинок, користуючись послугами агенції віртуальних подорожей “Навколо світу”, та позначаємо великими наліпками дива архітектури на Джмеликовій мапі світу.

Третя подорож — до найсухішого континенту Землі, з найменш родючими на планеті ґрунтами, до країни сумчастих диво-звірів. Знайшли назву цієї країни на мапі? Відкривайте журнал і читайте про схожий на вітрильний човен оперний театр, зображений на третій великій наліпці.

Будівля  — одна з найвідоміших у світі й до того ж символ міста Сідней (Австралія).

Знаменитою вона стала завдяки , подібному до наповнених вітром . За вечірнього освітлення переливаються всіма барвами .

Хочете більше дізнатися про незвичайний оперний театр? Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” і вирушайте у далеку Австралію — дочитайте історію зі словами-картинками до кінця і доповніть її словами-наліпками.

  • Чим вас вразила будівля оперного театру?
  • На що вона схожа?
  • Як гадаєте, чому цю будівлю споруджено саме в Австралії?
  • У якому місці вона має стояти? Чому?
  • Як би ви організували простір навколо театру?
  • Створіть макет або намалюйте, якими мають бути на вигляд оперний театр і театральна площа, а потім знайдіть відповідні світлини. Чи згодні ви з архітектором? Чому?

Лише читачі журналу отримають у подарунок велику наліпку та мапу навколосвітньої подорожі (журнал “Джміль”, 2020, № 1), а також зможуть прочитати детальний звіт Джмелика про кожну знайдену архітектурну перлинку.

Збирайте колекцію разом із Джмеликом та його друзями і користуйтеся послугами агенції віртуальних подорожей. 10 журналів — 10 колекційних наліпок — 10 диво-будівель з усього світу.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.

Такі невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Малята не просто читають цікаву історію, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і “пробують на смак” різні варіанти слів — замінників зображень.

Цей матеріал є одним із прикладів тексту з пізнавальною інформацією для дошкільнят і молодших школярів. Обговоріть з малятами, які особливості має цей текст, запитайте, як вони його назвали б, чому саме так. Чим він відрізняється від казки, інших жанрів художньої літератури? Навіщо і коли потрібні такі тексти?

Запропонуйте дітям знайти у статті наукові відомості, з’ясуйте, що з прочитаного їх найбільше вразило, про що вони могли здогадатися, роздивляючись будинок. Можливо, якусь інформацію вони захотіли перевірити. Чому? Як саме вони планують це зробити? Які джерела використають для цього? Чому саме їх?

Запропонуйте дітям поміркувати, чому архітектори спроектували саме таку будівлю оперного театру, пофантазувати й описати площу навколо споруди. У якому місці Австралії має стояти такий оперний театр? Яке враження він справлятиме на відвідувачів?

Запропонуйте дітям уявити себе архітекторами та придумати будівлю, де могли б жити музика і танець, у своєму населеному пункті. Що у цій будівлі має розташовуватися? Які заходи варто там проводити? Хто їх має організовувати?

Така робота вчить малят не просто читати, а опрацьовувати текст: відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді.

Матеріал може стати “родзинкою” занять з інформаційної культури, уроків інтегрованих курсів “Мистецтво”, “Я досліджую світ”, “Читання”, занять з образотворчості.









<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2020)