Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Клуб кмітливих

Веселі іменини

 

Пам'ятаєте Джмеликових подружок-веселинок ("Джміль", 2019, № 5-6,
№ 7-8)? Сьогодні в них іменини, і вони запрошують вас на гостину!


Наші любі веселинки
відзначали іменинки.
Запросили павучка
і рогатого жучка.
Запросили бабку,
коника та жабку.
Не забули й джмелика,
бджілку та метелика.
Ще гостей зійшлось багато
до дівчат на їхнє свято.
Веселинок всі вітали,
їм дарунки дарували…

Ніна Андрусич

Уявили себе на гостині у подружок-веселинок? А от познайомитися з іншими гостями та дізнатися про те, що саме подарували вони дівчаткам, зможуть лише читачі друкованої версії журналу “Джміль” — вони дочитають віршик до кінця та прикрасять яскравими наліпками святковий стіл.

  • Що ви подарували б подружкам на іменини?
  • Як ви вважаєте, який подарунок від Осені їм найбільше сподобався б?
  • Що варто говорити, коли вручаєте подарунок?

Ще більше віршованих пригод смішинок-веселинок можна знайти тут.

Смішинки-веселинки” ("Джміль", 2019,
№ 5-6
) — усміхнені віршики про подружок-веселинок і цікаві завдання з наліпками до них.

Далі буде.

На гостину до веселинок” ("Джміль", 2019, № 7) — літні смачні віршики про подружок-веселинок і цікаві завдання з наліпками до них

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Навідайтесь з дітьми на іменини до подружок-веселинок. Прочитайте вірш та запропонуйте малятам поміркувати, де саме подружки відзначали іменини, які страви приготували для гостей, чому саме такі.

Вийдіть з дітьми надвір і знайдіть усі святкові подарунки. У яку пору року гості можуть принести такі подарунки? Чому? Запропонуйте дітям приготувати для іменинниць власний осінній подарунок.

Така діяльність не тільки подобається малятам, а й вчить їх спостерігати, дослухатися, бачити незвичайне там, де, здавалося б, усе вже відомо.

До кожного вірша додається ще й захопливе завдання, яке діти можуть виконати, а потім придумати власне за зразком. Вони також можуть проілюструвати своє завдання малюнком або світлиною.

Матеріал стане у пригоді на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ", заняттях із природознавства, інтегрованих уроках української мови.










<< До змісту номера (“Джміль” № 9 /2019)