Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Самчитайлик

Море бажань

Кожен вірш має свій маленький секрет. З’ясуймо разом, чим цікаві поезії цього випуску!

Прочитайте вірш спочатку мовчки, а потім уголос, додаючи відповідні рухи руками.

Що я скажу без вагань —
що маю море бажань:

хочу море суниці, море,
хочу море наліпок, море,
хочу море прогулянок, море,
хочу море гостей, море.

Що я скажу без зітхань —
що маю море бажань:

хочу …

Оксана Лущевська

Які ще бажання має герой віршика, дізнаються лише читачі друкованої версії журналу “Джміль” вони дочитають віршик до кінця і відкриють його маленький секрет. А ще тільки для наших читачів Книжечка підготувала таємничий акровірш.

Чому таємничий? Тому що і він має свій секрет. Хочете дізнатися, який? Клікайте на кнопку і приєднуйтесь до команди Джмелика.

Дитячі поети часто ховають у віршах секретики, які може розгадати лише уважний читач. Хочете перевірити себе? Тоді ці публікації для вас:

Запам’яталочки” ("Джміль", 2018, № 4) — кумедні історії, які допомагають запам’ятати послідовність кольорів веселки.

 

Заплутаний віршик” ("Джміль", 2017, № 1) — віршик-заплутанка і завдання для найуважніших за його змістом.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація є яскравим втіленням ідеї багаторівневого читання: читачі-початківці можуть промовляти вірші разом по рядочку, а більш “просунутим” до снаги прочитати їх від початку до кінця самостійно.

Вірші дуже доступні, зрозумілі малечі, тож обговоривши їх, можна запропонувати дітям додати до поезій кілька рядків або навіть створити власні. А ще ваші вихованці можуть проілюструвати вірш, який сподобався більше, і наочно продемонструвати свої уявлення про два значення слова “море” чи про Марс.

Публікація стане у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання. Така діяльність допоможе розвинути асоціативне мислення дітей, стане однією із цікавинок інтегрованого тижня, дня, заняття / уроку.

<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2021)