Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Майстерня

Малюнки на камінцях

Після уроків Пензлик покликав друзів на річку.

— Ура! Мені так подобається купатися! — радісно заплескала в долоні Нотка.

— Але ж вода вже геть холодна… — зауважив Джмелик.

— Ми йдемо на річку не купатися, а збирати камінці, — пояснив Пензлик. — Я хочу перетворити їх на різноколірних тваринок.

— Хіба це можливо? — здивувалася Книжечка. — Невже ти навчився чаклувати?

— Можна сказати й так! Кожен художник — трохи чарівник! — усміхнувся Пензлик. — Ми назбираємо камінців, а потім розмалюємо їх. От і всі чари.

  • Спробуйте і ви перетворити сірі камінці на улюблених тваринок. Увімкніть уяву й беріться до роботи!

ПІДГОТУЙТЕ:

  • камінці, різні за розміром і формою
  • гуаш
  • пензлик
  • стаканчик із водою
  • кольорові фломастери
  • очка-наліпки

Кортить почарувати з камінчиками і перетворити їх на бджолиний рій? Мерщій відкривайте друковану версію журналу “Джміль” — і гайда на майстер-клас Пензлика! Нагадуємо: для читачів завжди знайдуться місця на будь-якому заході.

  • Подивіться на свої камінчики. Кого вони вам нагадують? Поміркуйте, як можна “вичаклувати” інших персонажів.
  • Коли мальованих камінчиків збереться багато, можна викласти з них композицію-історію. Наприклад, зробити з пластиліну гарні квіти і посадити на них бджілку.

Камінці чудово вміють тримати рівновагу, тож майстри можуть створювати з них незвичайні скульптури. Відкривайте посилання і спробуйте самі це зробити!

Тримай рівновагу!” ("Джміль", 2017, № 1) — серія експериментів з рівновагою та створення незвичайних скульптур.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Добре, коли дитячі поробки не припадають пилом на полицях, а знаходять своє місце у повсякденному житті малят. Саме такі вироби діти навчаються виготовляти у цій публікації. Роздивіться камінчики разом. На яких тваринок вони схожі? Яких діти хотіли б створити? Як цих тваринок краще розфарбувати? Де в них будуть оченята? Ротики? Лапки? Які фарби знадобляться для роботи?

І обов’язково обговоріть з дітьми, як оформите поробку, куди потім поставите, що нею прикрасите.

Публікація може стати у пригоді на заняттях з образотворчої діяльності, уроках інтегрованих курсів “Мистецтво”, “Я досліджую світ”, під час самостійної художньої діяльності, позакласної та гурткової роботи.








<< До змісту номера (“Джміль” № 9 /2020)