Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне! 
| << До змісту номера (“Джміль” № 9 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Осінь на шкільному подвір’ї
Осінь на шкільному подвір’ї
Біля школи на подвір’ї
Осінь править новосілля,
Розмальовує щоднини
Всі рослини.
Три берізки золотисті,
Дві калини у намисті,
Полум’яні у рядочку
Сім кленочків.
...
Скільки різних рослин на шкільному подвір’ї! І читачі друкованої версії журналу “Джміль”, які дочитають віршик до кінця, зможуть полічити всі великі рослини шкільного подвір’я, та ще й отримають яскраві наліпки і зможуть упорядкувати їх.
- Прогуляйтеся по своєму шкільному подвір’ю. Чи схоже воно на описане у вірші? Доведіть це.
- Намалюйте або сфотографуйте рослини на шкільному подвір’ї. Упорядкуйте їх. Чи існує тільки один спосіб упорядкування?
|
Пошукайте на шкільному подвір’ї “Їжачків зелених” (“Джміль”, 2017, № 9). Таких самих, як у вірші сучасного поета Володимира Сенцовського про незвичайних зелених їжачків, яких можна побачити тільки восени. |
До скарбнички методиста
Віршик сучасної української поетеси Наталі Тріщ допомагає привернути увагу дітей до неповторних деталей подвір’їв їхніх закладів. Прочитайте вірш, порівняйте ваше подвір’я з описаним у вірші. Чи знайшли ви щось спільне? Розкажіть про цікавинки вашого подвір’я. Як осінь змінюватиме його?
Запропонуйте дітям створити серію світлин улюбленого куточка подвір’я — фотографувати його через певні проміжки часу впродовж року так, щоб наочно бачити зміни. Потім можна оформити колаж, презентацію, альбом чи мінікнижечку.
Публікація стане в пригоді під час уроків літературного читання, занять чи уроків з розвитку мовлення, може стати приводом для бесіди за змістом віршів на уроках інтегрованих курсів “Українська мова та читання”, “Я досліджую світ”, розгортання інтегрованих днів, тижнів, місяців.
