Клуб кмітливих

Сонечко нам сяє і надвір гукає

  1. Полічіть, скільки жучків-бедриків їдуть у вагончиках, а скільки ховаються на подвір'ї. Де більше? На скільки? Доклейте наліпки, щоб їх стало порівну.
  2. Знайдіть на картині 5 метеликів. Наклейте біля кожного наліпку із зображенням його двійника.
  3. Скільки пташок на картині? Усі пари вже мають гніздечка. Наклейте їх на дерево.

Захопилися завданнями, які приховала сонячна картинка? А от читачі друкованої версії журналу “Джміль” матимуть й інші завдання з математики! Також вони отримають чудові наліпки і зможуть розв’язавши задачки “домалювати” ними картинку-історію.

  • Поміркуй, яку пору року зобразила художниця.
  • Яке місце на картині тобі подобається найбільше? Застрибни туди! Що ти відчуваєш? Що чуєш?
  • Придумай власну задачку у картині.

Подобаються пригоди? Тоді поспішайте увійти у наступну картину та пройти захопливий квест.

Осіння картинка-історія “Математика на фермі (“Джміль”, 2016, № 5), яка допомагає здійснити незвичайну мандрівку у пошуках математики навколо.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація містить весняну сюжетну картину, в якій заховані задачки з математики. Спочатку запропонуйте дітям роздивитися картину, почути її звуки, вдихнути запахи, уявити себе всередині: вибрати місце, де вони хотіли б опинитися, познайомитися з персонажами, пограти з ними, поговорити, знайти цікавинки тощо. Після такої бесіди-мандрівки можна перейти до розв’язування завдань.

Насамкінець запитайте у дітей, чи всі математичні завдання на картині вже знайдено, і запропонуйте придумати власні.

Матеріал може стати у пригоді на заняттях з ознайомлення з довкіллям, уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ”.










<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2020)