Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Вернісаж

На гостині в синіх котів

Уявіть собі дитячий майданчик, який є витвором мистецтва! Такий можна побачити на власні очі в столиці України.

Пейзажна алея

Одне з найгарніших і найцікавіших місць Києва — безумовно, Пейзажна алея.

  • Що таке пейзаж? Якою має бути вулиця, щоб її назвали Пейзажною алеєю?

Вона була створена майже 40 років тому за проєктом архітектора Аврама Мілецького на місці давніх оборонних валів. З висоти чудово видно мальовничі краєвиди старого міста і Дніпра.

Прогулятися Пейзажною алеєю та більше дізнатися про мозаїку, а також за допомогою наліпок створити свого власного мозаїчного кота зможуть лише читачі друкованої версії журналу “Джміль”. Тож не баріться, аби встигнути взяти участь в усіх пригодах Джмелика!

Помандруймо до Країни Див: ми саме встигаємо побачити зустріч Аліси і Чеширського кота.

  • Чим здивував Алісу Чеширський кіт?
  • Як гадаєте, про що розмовляла дівчинка з новим знайомим?
  • Уявіть себе на місці Аліси. Що ви відчули б, уперше побачивши цього дивовижного кота? Про що б його запитали?
  • Інсценізуйте свою зустріч із Чеширським котом.

Завітайте на вернісаж творів мистецтва, де можна побачити котів. Роздивіться їх і поміркуйте, де кіт — головний персонаж твору. Чому ви так вирішили?

Зимові канікули” (“Джміль”, 2019, № 1) — бесіда за картиною сучасної львівської художниці Ольги Кваші, яка творить у "дитячому" стилі.

Друзі” (“Джміль”, 2018, № 1) — бесіда про чудернацькі скульптури Ольги Рапай-Маркіш з незвичними персонажами, а також ознайомлення з керамікою.

Завантажуйте електронний додаток
“На гостині в синіх котів”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація дає змогу ознайомити дітей з мозаїкою як технологією створення та декорування зображень, яка використовується у декоративно-прикладному мистецтві. Коли малята вже отримають первинний досвід створення мозаїчного зображення, обговоріть з ними особливості технології, поміркуйте разом, із чого можна зробити елементи мозаїки, які матеріли варто поєднувати в одному творі.

Чому скульптор використав під час створення дитячого парку саме мозаїку? Чи бували малята на Пейзажній алеї, чи бачили світлини її об'єктів? Які скульптури їм особливо запам'яталися? Чим саме? Запропонуйте дітям стати екскурсоводами у дитячому парку та розповісти про свою улюблену скульптуру.

Які нові об'єкти діти хотіли б додати? Запропонуйте створити їх ескіз або модель з конструктора.

За матеріалами публікації педагог зможе провести з малятами серію бесід на кількох заняттях чи уроках з образотворчої діяльності, розвитку мовлення, курсу “Мистецтво”, а також віртуальну екскурсію, освітню подорож, використати їх під час проведення тематичного тижня чи місяця тощо.







<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2020)