Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Ігротека

Перегони з крашанками

Уже придумали, чим зайнятися з друзями та рідними у великодні вихідні? Пограйте у настільну гру!

Підготуйте:
  • ігрове поле (с. 16-17);
  • 12 фішок — по три кожного кольору: червоного, жовтого, зеленого і синього (фішки можна виготовити з половинок картонних кругів діаметром 4 см, склеївши з них конуси);
  • гральний кубик.
Правила гри
Старт

Грають четверо. Кожен учасник має по 3 "крашанки" — конусоподібні фішки певного кольору. Перед початком гри фішки виставляють на стартові позиції — кружечки відповідних кольорів: червоного, жовтого, зеленого і синього, зображені на кошику. За допомогою лічилки визначають черговість ходів.

Хочете мати незвичайну настільну гру до Великодня? Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” — отримаєте ігрове поле і пограєте з друзями.

  • Поміркуйте, як варто діяти, щоб усі крашанки якнайшвидше опинилися у кошику.
  • Варто намагатися відібрати якнайбільше крашанок у суперників чи, не зважаючи на них, чимшвидше провести через ігрове поле свої?

Писанкові перегони” (“Джміль” 2011, № 1) — захопливі завдання, ігри та змагання з писанками і крашанками.

Ігри у колі рідних та друзів” (“Джміль” 2018, № 3) — добірка захопливих ігор, у які із задоволенням гратимуть усі члени родини.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Настільна гра навчає дітей передбачати результати своїх дій, прораховувати кроки наперед, брати до уваги можливі дії інших учасників гри, розвиває тактичне мислення.

Донедавна поняття "тактичне мислення" здебільшого використовували, коли йшлося про військові операції. Зараз термін "тактика" вживають у широкому значенні — як набір прийомів та засобів для досягнення певної мети.

Розвинене тактичне мислення — запорука успіху практично в будь-якій діяльності. Воно допомагає досягати цілей у спорті, навчанні, командній роботі, розв'язанні побутових проблем тощо.

Цікаво запропонувати дітям змінити правила, грати одразу за двох учасників, ставити різні цілі.

Публікація стане у пригоді під час проведення квестів та інших розваг у позаурочний час.








<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2019)