Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Школа економіки

Запас біди не зробить

 

Нещодавно Джмелик, Пензлик, Книжечка та Нотка ходили в гості до Економчика, свого давнього друга. Коли вони зайшли до нього, хлопчик саме складав свій бюджет на місяць. Він і друзів навчив правильно розраховувати доходи та витрати. (Про це ви читали в журналі "Джміль", 2019, № 2). А сьогодні Економчик розповість, як правильно відкладати гроші.

Конверти

— Що це в тебе за конверти на столі? — поцікавилася Книжечка в Економчика.

— Я в них розкладу гроші. Усі конверти підписані. В оцей покладу гроші на проїзд у транспорті, сюди — на продукти, а в отой — на квитки до музею, у театр чи на концерт. І протягом місяця братиму їх за потреби.

А ось у ці два конверти я гроші кладу, але звідти не виймаю. В одному збираю гроші на гарний фотоапарат. А в другому в мене зберігається "недоторканний запас". Це на той випадок, якщо з'являться якісь дуже нагальні непередбачувані витрати.

  • Які, на вашу думку, можуть бути непередбачувані витрати?

Поміркували? Цікаво дізнатися думку Економчика? Це зможуть зробити читачі друкованої версії журналу “Джміль”. Вони також дізнаються, як можна заощадити сімейний бюджет, допоможуть Джмелику розв'язати складну проблему та виконають завдання Економчика, позначивши результати наліпками. Запрошуємо стати постійними учасниками Школи економіки!

  • Поміркуйте, на що ви хотіли б відкласти гроші.
  • Чи тільки для вас може бути корисною ця річ?
  • Де ви плануєте взяти гроші на неї? На чому краще зекономити?

Розпоряджатися грошима — непроста наука, тому Економчик присвятив цій темі ще кілька історій. Прочитайте і їх також!

Про доходи і витрати” (“Джміль”, 2019, № 2): розповідаємо малятам, що таке бюджет, навіщо він потрібний, як передбачати витрати та доходи у родині.

Чи вмієте ви розпоряджатися грошима?” (“Джміль”, 2018, № 10): розв'язуємо задачки Джмелика, читаємо поради від свинки-скарбнички, проходимо тест на ощадливість і розмірковуємо над тим, що це таке, з'ясовуємо, що саме і коли варто заощаджувати.

Розумний шопінг” (“Джміль”, 2018, № 12): заздалегідь вибираємо товар, не піддаємося на звабливу рекламу, розмірковуємо, скільки насправді коштує покупка і чому, обходимо маркетингові хитрощі.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

У публікації описано ситуації з нашого повсякденного життя, обговорення яких допоможе малятам зрозуміти, чому і як потрібно економити, привчатиме їх до розумної економії, а також наведено приклади того, як можна відкладати гроші на різні витрати.

Запропонуйте дітям пригадати, на що у їхній родині відкладають гроші, які з цих витрат і чому вважають першочерговими, як діють, коли виникають непередбачувані витрати, а потім поговорити про це з батьками.

Матеріал може стати основою проекту з економіки, допоможе педагогу розгорнути дослідницьку діяльність, доповнить заняття/уроки з економічного виховання.









<< До змісту номера («Джміль» № 3 /2019)